1 באפריל 2013

בוטוקס - החלמה, סיכונים ותופעות לוואי

ש להקפיד במיוחד לביצוע ההזרקה במרפאה מוסמכת, ובה רופאים מנוסים, מדופלמים ומעודכנים בתחום זה. גם אם בדרך כלל השימוש בבוטוקס הינו בטוח ולא נרשמות לו תופעות לוואי, הסיכון קיים בטיפול המתבצע במרפאה שאינה מוסמכת, ובביצוע ההזרקה ביד בלתי מיומנת.
לאחר טיפול הבוטוקס עלולות להופיע שטפי דם, כאב בנקודת ההזרקה, נפיחות או אדמומיות.
תופעות אלו הינן זמניות בהחלט ונעלמות כעבור שבוע לכל היותר. לאחר הטיפול בבוטוקס יש להמנע משפשוף ומגע בפנים, וכן מהתכופפות או מפעילות גופנית מואצת, כדי לא להזיז את החומר הפעיל מן האיזור המיועד.
אל דאגה- התוצאות שהוזכרו כאן הינן נדירות ביותר, ורוב הטיפולים בבוטוקס מסתיימים ללא הרגשת אי נוחות ובתוצאות מרביות. כדי להימנע מתופעות הלוואי החמורות, יש להקפיד בבחירת הרופא המטפל והמרפאה. רופא טוב ומנוסה יציג בפניכם את כל המידע על הטיפול, ולא ימנע מכם גם את המידע על תופעות הלוואי השונות.

בוטוקס - עלויות ומחירים
מחיר טיפול יחיד (מדובר בתהליך של הזרקה לאיזור יחיד בפנים המתבצע בטיפול אחד) נע בין 900- 1,500 ש"ח. בשוק רווי במטפלים, שימו לב למחיר נמוך במיוחד, אשר מחשיד בדבר איכות החומר ואיכות המרפאה. כשמדובר בפנים שלכם מומלץ שלא להתפשר, ולבחור את המרפאה המקצועית והמיומנת ביותר על מנת לקבל תוצאות מעולות, במינימום תופעות לוואי.

הזרקת בוטוקס - החיים ממשיכים עם פנים חדשות
כאמור, הבוטוקס הינו הליך פשוט, מהיר ובטוח, המנצל טכנולוגיה רפואית מתקדמת, על מנת לשפר את האסתטיקה וההרגשה. לאחר הטיפול בבוטוקס תוכלו לחזור במהרה לחיים הרגילים,  אך עם הרגשה שונה. התבוננות במראה תעניק פנים חלקות,  צעירות, מושכות יותר ומלאות חיוניות, ולא פחות חשוב -  הרגשה טובה יותר והמשך צבירת חוויות חיים מרגשות חדשות, ללא קמטי הדאגה והמאמץ שהיו חקוקים בפניכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה